آموزش دراپ شیپینگ قسمت دوم

1,153
4.3/5 - (13 امتیاز)

آموزش دراپ شیپینگ قسمت دوم در مجله تخصصی همه چی شو.

آموزش دراپ شیپینگ قسمت دوم:

اولین موضوع در بحث یادگیری اینه که اصلا دراپ شیپینگ چیه؟ و مزایا و معایب این روش.ما در این روش افیلیت مارکتینگ و تامین کننده سایت علی اکسپرس استفاده میکنیم. پس ما در اصل افیلیت کار میکنیم تو دوره ها به شما اشتباه مفهوم دراپ شیپینگ را توضیح دادند ما بیشتر از 10 تا دوره در این زمینه خریداری کردیم که بهترین جمع بندی را انجام دادیم و خلاصه در اختیار شما قرار خواهیم داد فقط یه نکته اینه که دراپ شیپینگ در اصل شما از تولید کننده جنس را خواهید گرفت و برندسازی را انجام می دهید و با استفاده از انواع روش های جذب ترافیک برای محصولاتون فروش را انجام می دهید به همین سادگی ولی خیلیم ساده نیست.

دراپ شیپینگ چیست

به چه چیز هایی برای شروع نیازه؟

به چه چیز هایی برای شروع نیاز دارید

به هیچی!

داشتن یه کامپیوتر, مقدرای پول و تجربه فروش میتونه صد درصد کمکتون کنه ولی تو روشی که ما بهتون یاد دادیم به هیچکدوم از این ها نیاز ندارید. با گوشی قابل انجامه با بودجه صفر و همچنین روش فروش هم توسط خودمون بهتون یاد داده میشه. شما فقط نیازه که این پی دی اف رو تا اخر بخونید و بعد شروع به انجام کارتون بکنید. یه چیز خیلی مهم تر هم نیازه. زمان. زمان مهترین بخش برای رسیدن به موفقیته و شما نیاز دارید حداقل 4 تا 6 ساعت از روزتون رو به این کار اختصاص بدید البته کمتر یا بیشتر هم قابل انجامه ولی خب صد درصد رو نتیجتون تاثیر میزاره. پس انتظار نداشته باشید فقط با خوندن این کتاب ماهی 2000 دلار به صورت جادویی وارد حساب بانکیت شه. چیز دیگه ای هم که نیاز دارید یه وی پی ان خوبه چون 99 درصد سایت هایی که قراره واردشون بشین تحریم هستن. پس زیاد وقتتون رو اینجا نگیرم و زودتر بریم سمت بخش های مهمتر کتاب.

چطور یه محصول برای فروش پیدا کنیم؟

خب قبل از هر چیزی باید انتخاب کنید که قصد فروش چه چیزی رو دارید. این بخش به بخش بعدی بسیار مرتبطه پس پیشنهاد میکنم حتما دوتا رو با هم بخونید.

 قبل از هرچیزی اینو بهتون بگم که هیچ محدودیتی برای چیزی که میتونید بفروشید جود نداره و میتونه هر چیزی باشه.

 ولی محصولتون باید حداقل یکی از ویژگی های زیر رو داشته باشه:

  • یه مشکل از مشرتی هاتون حل کنه. مثال محصولتون بتونه درد کمر رو درمان کنه.
  • مخصوص یه تفریح خاص ابشه. مثال یه کلاه مخصوص اسکیت سواری.
  • یکی از علاقه های خودتون باشه. این باعث میشه اطلاعات بیشتری راجب محصول داشته باشید و بهتر عمل کنید.
  • یه ترند باشه. یعنی برای مثال یه سریال توی اینترنت خیلی ترند شده شما تیشرت اون سریال رو بفروشید.

صد درصد محصولتون میتونه هیچکدوم رو نداشته باشه ولی طبق تجربیات ما بهتره حداقل یکی یا بیشتر از این ها توی محصولتون حاضر باشه تا فروش بهتری داشته باشید. ولی خب الان سوال اصلی اینه که از کجا محصولتون رو پیدا کنید؟ بقیه چه چیزی می فروشن و شما هم همون رو بفروشید. راه های دیگه ای هم برای انتخاب محصول هست و ما خودمون هم یه سری محصول به کسایی که پشتیبانی مخصوص خریدن رو معرفی کردیم و برای افراد تازه کار این بهترین راهه.

بهش فکر کنید اگه بقیه دراپ شیپر های هنوز دارن میفروشنش یعنی براشون سود داره پس برای شما هم میتونه داشته باشه. پس حالا بحث این میرسه که دقیقا چطور این کارو انجام بدیم. خب دوتا راه هست که بهترین اینه که از تیک تاک استفاده کنیم که البته یه راه دیگه هم برای کسایی که تیک تاک ندارن هست که جلوتر خدمتتون میگم.

روش تیک تاک:

 خب شما اولین کاری که میکنید اینه که اپ تیک تاک رو باز میکنید. بعد گزینه سرچ رو میزنید و عبارت

 tik tok made me buy it

رو سرچ میکنید که براتون تعداد زیادی ویدیو میاد که همه این ها ویدیو های تبلیغات دراپ شیپر ها هستن و محصولاتشون توشون معلومه. شما این ویدیو ها رو نگاه کنید به اون هایی که بالای 1 ملیون ویو دارن توجه کنید. محصولاتی که توی این ویدیو نمایش داده شده همه چیزهایی هستن که شما میتونید بفروشید پس یکی از این محصولات رو به سلیقه خوتون انتخاب کنید و به این هم توجه کنید که کدوم محصول رو خودتون بهتر میتونی به فروش برسونید. همین قدر آسونه ولی خب به زمانی که ویدیو ها هم پست شدن توجه کنید که ویدیو از 2 ماه قدیمی تر نباشه چون ممکنه اون محصول قدیمی باشه و شما نتونید درست بفروشیدش.

 روش اینستاگرام:

 این روش 95 درصد شبیه روش تیک تاکه ولی برای افرادی که تیک تاک ندارن. میرید تو اینستاگرام سرچ میکنید #amazon finds  و همین کاری رو که با تیک تاک انجام دادید اینجا هم انجام میدید. ولی به شخصه همیشه روش تیک تاک رو پیشنهاد میکنم.

 بعدش چیکار کنیم؟

الان که اسم محصول رو یادداشت کردید و میدونید چی میخواهید بفروشید وقتشه که محصول رو توی express ali پیدا کنید. اولین کاری که میکنید اینه که یه اکانت علی اکسپرس میسازید. بعد تو بخش سرچ اسم محصولتون رو وارد میکنید. حالا چندتا از محصولتون بالا میاد و شما میتونید برید و روی یکی کلیک کنید و عکس و مشخصاتش رو یادداشت و دانلود کنید.

 ادامه این بخش توی انتخاب تامین کننده کننده گفته شده ولی خب الان میخوام راجب یه بخش خیلی مهم باهاتون صحبت کنم.

بهترینnich چیه؟

نیش چی هست اصلا؟

نیش یا به فارسی طاقچه در اصل همون بازار و گروه محصولی هست که میخواید توش فعالیت کنید. برای بازار اکسسوری موبایل یا بازار لوازم ارایشی یا بازار لوازم اشپزخانه یا ورزشی و…  نیش همون مارکتیه که توش قراره فعالیت داشته باشید. نیش های مختلف هر کدوم مشتری های خودشون رو دارن مثال نیش لوازم ارایش بیشتر مشتری هاش خانم ها هست و این میتونه رو استراتژی تبلیغاتتون تاثیر داشته باشه. یه چیزی دیگه هم اینه که شما بهتره شاپ هاتون رو به یه نیش اختصاص بدید.

 چند نیش پیشنهادی:

  • محصولات سلامت و زیبایی
  • لباس و اکسسوری
  • اکسسوری ماشین
پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.