آموزش همکاری در فروش قسمت دوم

1,149
4.1/5 - (15 امتیاز)

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم در مجله تخصصی همه چی شو.

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم:

خب در آموزش اول با معنی و مفاهیم همکاری در فروش آشنا شدیم در این مرحله ما میریم سراغ سایت هایی که از این روش دارنند کسب درآمد می کنند و پلتفرم همکاری در فروش را انجام می دهند معروف ترین سایت در ایران که می شود از همکاری در فروش کار کرد دیچیکالا می باشد ولی دیجیکالا باید یک سایت با بازدید بالایی داشته باشید و دسته بندی موضوعات مرتبط باشد با مطالب سایت و همچنین درصد پورسانت پایین تری دارد نسبت به سایت های دیگر حالا نمی خواهیم زیاد درباره این بحث کنیم میریم سراغ سایت های دیگر که هم راحت ثبت نام را انجام دهیم و هم پورسانت بیشتری بگیریم.

سایت های همکاری در فروش:

میهن استور لینک ورود به سایت
سبزگستر لینک ورود به سایت

 

دقت داشته باشید که لینک فروشگاه با لینک همکاری در فروش فرق میکند در کل برای معرفی سایت ها می توانید مقاله هایی که ما قبلا در سایت همه چی شو قرار دادیم را مطالعه کنید. ما هنوز داریم از این روش کسب درآمد میکنیم.

آدرس سایت همکاری در فروش مجله همه چی شو:

shoshop.ir

خب در مرحله اول باید ثبت نام کنیم آدرس لینک زیر را در گوگل وارد کنید.

لینک ثبت نام

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم

خب ایمیل خودتان را بزنید و در کادر پایین شماره تماس خودتان را وارد کنید دقت کنید اطلاعاتتون را درست وارد کنید و اطلاعات صحیح بزنید تا اگه رمز عبورتون را گم کردید یا هر اتفاق دیگری بتوانید پیگیری کنید و خیلی ساده رمز عبورتون و کد امنیتی را وارد کنید.

خب تبریک میگم بهتون اولین مرحله را انجام دهید خب تکمیل میکنیم پروفایل خودتان را با حساب کاربری تون فال شود.

خب بعد از تکمیل پروفایل و وارد شدن به پروفایلمون میتوانیم فروشگاه خودمان بسازیم به دو صورت میتوانیم فروشگاه را بسازیم.

مراحل ساخت فروشگاه:

مرحله اول:
دکمه ثبت نام کلیک کنید و مشخصات را وارد میکنید و وارد پنل کاربری می شویم.

مرحله دوم:

پنل کاربری وارد شدیم.به قسمت فروشگاه وارد شوید

خب اولین گزینه ساخت فروشگاه با استفاده از ساب دامنه اختصاصی می باشد که در ادامه ذکر خواهیم کرد دومین گزینه ایجاد ساب دامین بر روی دامنه اصلی فروشگاه می باشد خب به ترتیب وقتی وارد پرووفایل پنل همکاری در فروش سایت میهن استور شدیم در قسمت فروشگاه ها کلیک میکنیم و گزینه دوم ایجاد ساب دامین کلیک میکنیم و اسم ساب دامین هر چی که دوست داریم مینویسیم به زبان انگلیسی باید باشد.

مراحل ساخت فروشگاه با ایجاد ساب دامین:

  • وارد پروفایل یا پنل کاربری همکاری در فروش میهن استور
  • دسته بندی فروشگاه ها کلیک میکنیم
  • گزینه دوم ایجاد ساب دامین را کلیک میکنیم
  • نام فروشگاه را وارد میکنیم
  • بعد از 24 ساعت پنل ما آماده می شود

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم

آدرس فروشگاه ما با ایجاد ساب دامین انجوری نمایش داده می شود.

www.24shop.mihanstore.net

 

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم

خب بعد از گذشت چند ساعت تا 24 ساعت پنل ما آماده می شود و تمام می شود ساخت فروشگاه به همین سادگی ولی این تازه اولین قدم برای ما می باشد پروفایل خود را تکمیل کنید قسمت امور مالی را پر کنید تا تکمیل شود خب بعد از تکمیل کردن پروفایل شما باید محصولات را بفروشید در قسمت محصولات لیست آخرین محصولات موجود می باشد باید لینک آن را کپی کنید و در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و روبیکا و تلگرام هر شبکه ای که بشود مخاطب جذب شود قرار می دهیم تا فروش محصولات را انجام دهیم.

روش های جذب ترافیک برای فروشگاه:

خیلی راحت اگه بخوام بهتون بگم شما باید فعالیت زیادی داشته باشید تا کسب درآمد بالایی از این روش بدست آورید شما باید لینک محصولات را در شبکه های اجتماعی پر بازدید مثل اینستاگرام یا روبیکا یا تلگرام پخش کنید یک کانال درست کنید و محصولات را اونجا پخش کنید و از فروش محصولات پورسانت دریافت کنید محصولات قیممت های خوبی دارند مثل سایت های دیگه گرون نیستن من لینک محصولاتم را در شیپور و دیوار هم پخش میکردم به همین سادگی 

در این قسمت شما باید یک دامین خریداری کنید دامین آدرس سایت مورد نظر در اینترنت دامنه ی سایت ما hamechisho.com  می باشد.

دامنه چیست:

نام دامنه همان آدرسی است که افراد در نوار URL مرورگر خود برای دیدن وب‌سایت شما تایپ می‌کنند. به زبان ساده‌تر، اگر وب‌سایت را یک خانه درنظر بگیرید، نام دامنه همان آدرس خانه است. که به دو صورت بین المللی و داخی ir می باشد دامنه های بین المملی .com
.net .org و…. قیمت های کختلفی دارند و ارزان تر از همه ی اینها ir می باشد.

لیست قیمت دامنه ها:

ir. 40,000 تومان
com. 581,700 تومان
net. 639,450 تومان
org. 560,700 تومان
و… پارس وب سرور

دامنه های فارسی نیاز به احراز هویت دارند که باید به سایت nic.ir مراجعه کنید و 24 ساعت طول می کشد تا فعال شود بعد از فعال شدن دامنه دو تا dns وجود دارد که شما باید با dns های سایت پنل همکاری در فروش میهن استور در اونجا قرار دهید تا سایت متصل شود به پنل اگر هم بلد نیستید پشتیبانی شرکت هاستینگ پیام بدید تا اونها خودشون اینکار رو انجام دهند در دامنه های بین لمملی شما بعد از گذشت 4  تا 5 ساعت دامنه فعال می شود و اونجا هم به همین صورت dns را میزنید تا پنل همکاری در فروش متصل شود به سایت به همین سادگی.

آموزش همکاری در فروش قسمت دوم

سایت پارس وب سرور 

خب ما سریع این آموزش را تموم میکنیم شما اگر هر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید و ما هم جواب میدیم 

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.