هم دراپ شینگ و هم همکاری در فروش

128
4.5/5 - (2 امتیاز)

هم دراپ شینگ و هم همکاری در فروش در مجله تخصصی همه چی شو.

با این سیستم هم می توانید کالای خود را بفروشید و هم میتوانید همکاری در فروش را انجام دهید.

 کسب در آمد از تک دیل:

سیستم همکاری فروش تک دیل، یک راه راحت در جهت کسب درآمد اینترنتی است که این روش افیلیت مارکتینگ نام دارد، در واقع به معنای سرویس همکاری در فروش می باشد. هر کس می تواند با یک عضویت ساده و قرار دادن حتی تنها یک کد تخفیف، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت ( کمسیون از فروش) دریافت نماید و در این سیستم همه ی افراد به سادگی می توانند از طریق شبکه های اجتماعی همچون کانال تلگرام، اینستاگرام و یا سایت با بهره گیری ارپز تک دیل کسب در آمد داشته باشند.

 هم اکنون با ایجاد کمپین خود 100,000 تومان شارژ رایگان دریافت نمایید

همکاری در فروش سایت

شروع همکاری:

هر عضویت 100 هزار تومان شارژ رایگان

هم دراپ شینگ و هم همکاری در فروش در مجله تخصصی همه چی شو.

سایت معرفی کن کسب در آمد کن:

برای شروع تنها کافیست حتی یک پست یا استوری در اینستاگرام خود همراه با کد تخفیف مخصوص خودتان قرار دهید و به سادگی از هر کالایی که در تک دیل با کد تخیف شما خریداری شود پورسانت دریافت نمایید.روش ساخت کمپین در پنل همکاری با تک دیل بسیار آسان می باشد که پس از ثبت نام شما به راحتی می توانید کمپین خود را ایجاد نمایید و با بهره گیری از این روش به سادگی شروع به کسب در آمد کنید.

هم دراپ شینگ و هم همکاری در فروش در مجله تخصصی همه چی شو.

 فروشگاه اینترنتی و بازار آنلاین تک دیل:

تک ديل اولین بازار آنلاین اجتماعی (Social Marketplaces) بومى سازى شده ايرانى مى باشد که تنها یک بازار آنلاین نیست، بلکه یک بستر تجارت الکترونیکی با ویژگی های رسانه های اجتماعی می باشد. هر فرد (کاربر) با ثبت نام در تک دیل هم زمان می توانید فروشنده و همچنین یک خریدار باشد. در واقع تک دیل به عنوان یک بازار آنلاین اجتماعی ترکیبی از شبکه اجتماعی و بازار آنلاین می باشد.

بخش “فروشگاه من” در تک دیل در واقع همان پروفایل شخصی هر فرد است که همچون یک فروشگاه شخصی آنلاین می باشد و با عمومی کردن بخش “فروشگاه من”، اطلاعات فروشگاه شما که شامل فروشگاه (نام کاریری)، عکس درباه (رزمه فروشگاه)و تمامی محصولات را که در تک دیل برای فروش عرضه می کنید. در تک دیل کاربران با “دنبال کردن” فروشگاه های یکدیگر با هم در ارتباط می باشند تا با این روش از آخرین محصولاتی فروشگاه محبوب خود با خبر شوند و همچنین فروشگاه بازاریابی و فروش بهتری داشته باشند. برای سایرین قابل مشاهده می شود و همچنین روش های برای خرید و فروش در تک دیل وجود دارد از جمله مزایده، مزایده پلاس

هم دراپ شینگ و هم همکاری در فروش در مجله تخصصی همه چی شو.

همکاری در فروش سایت

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.