طراحی سایت پزشکی همه چی شو

4,646
4.2/5 - (21 امتیاز)

طراحی سایت پزشکی همه چی شو:طراحی و راه اندازی کسب و کار های آنلاین.

طراحی سایت پزشکی همه چی شو

با توجه به عصری که در آن زندگی میکنیم و پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت و افزایش استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و به طور کلی اینترنت، اهمیت داشتن وب سایت برای همه کسب و کارها مشهود است. پزشکان نیز از این قائله مستثنی نبوده و با طراحی یک سایت پزشکی حرفه ای میتوانند از مزایای زیادی برخوردار شوند. مزایایی مثل نوبت دهی آنلاین در سایت پزشکی که دیگر نیازی به صرف کردن زمان توسط منشی پزشک نخواهد بود و بیماران از طریق سایت رزرو آنلاین میتوانند وقت بگیرند.

طراحی سایت پزشکی:

قصد داریم در باره طراحی سایت پزشکی، نکات کلیدی آن، پیشینه، مدل ها و ویژگی های یک طراحی سایت خوب صحبت کنیم.

آنچه باید درباره طراحی وب سایت پزشکی بدانید:

پیش از آنکه بخواهیم ویژگی های سایت پزشکی و ملاک های طراحی سایت برای پزشکان را با شما به اشتراک بگذاریم، دوست داریم شما را با پیشینه طراحی سایت برای پزشکان آشنا کنیم. در دهه 60 میلادی برای بار اول دولت آمریکا به منظور تحقیقات دفاعی از اینترنت استفاده کرد و تا اواخر دهه 90 میلادی این شبکه به صورت جهانی در آمد. پس از جهانی شدن اینترنت اغلب صاحبین مشاغل و صنایع برای معرفی خدمات خود به کامپیوتر رو آوردند، همان چیزی که به آن نتورک مارکتینگ می گوییم.

طراحی سایت پزشکی همه چی شو

صفحه اصلی پزشکی

( کلیک کنید )

 

طراحی سایت پزشکی همه چی شو

صفحه پزشک

طراحی سایت پزشکی همه چی شو

صفحه درباره ما

دارای  صفحات اصلی زیبا و کاربردی:

طراحی سایت پزشکی همه چی شو

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

مشاهده پیش نمایش

اهمیت طراحی سایت پزشکی:

باتوجه به گستردگی فراوان علم پزشکی و رقابت پزشکان باهم، پزشکان حتی پزشکان متخصص که دارای مراجعین بیشتری هستند؛یک سایت پزشکی از پیش طراحی شده می تواند سبب فرار گرفتن سایت شما در صفحات الیه جستجوگر گوگل وافزایش ترافیک شبکه شما ومراجعه بیشتر افراد به شما بشود. طراحی سایت پزشکی توسط گروه پایدار سامانه شما را از سایتی منطبق با اصول سئو برخوردار می کند. سایتی که در کمتر از چند ثانیه لود می شود. کاربران موبایلی هرگز در استفاده از سایت شما به مشکل نخواهند خورد. کافی است کیفیت را از سایت تخصصی همه چی شو بخواهید

نمونه طراحی سایت پزشکی:

یک سایت پزشکی دارای چه قسمت هایی است؟

طراحی سایت پزشکی باتوجه به کارکرد سایت انجام می شود و با توجه به این نکته که این سایت ها دارای کابردهای متفاوتی هستند صفحه نخست آن ها با هم فرق خواهد کرد؛ اما عمدتا سایت های پزشکی شامل قسمت های

درباره ما:

در این قسمت طراح سایت یا خود پزشک در مورد توانایی های خود صحبت کرده، از افتخارات خود می گویید. البته در این قسمت پزشک برای جلب توجه بیماران می تواند رزومه تصیلی وکاری خود را به نمایش بگذارد

تماس با ما:

این قسمت شامل فیلدهای است که بینندگان سایت و کاربران می توانند نظرات انتقادات وراهنمایی های مورد نیاز از پزشکان را بگیرند.

رزرو آنلاین:

این قسمت در صورتی که برای یک پزشک استفاده شود از ویژگی خاصی برخوردار نخواهد بود و فقط به منظور رزرو نوبت از آن استفاده خواهد شد. اما در بیمارستان ها این بخش خود دارای چند زیر ایکون دیگر از قبیل جستجو پزشک، تفکیک پزشکان از لحاظ تخصص و رزرو آنلاین خواهد بود. در سامنه های مثل شفا داک علاوه بر موارد ذکر شده این قسمت دارای ایکون انتخاب نوع محل درمان هم هست.

اطلاعات پزشکی و تحقیقات:

این قسمت در بیشتر سایت های پزشکی بایستی وجود داشته باشد، چون این ایکون مقالات علمی در مورد بیماری ها و درمان ان ها در اختیار کاربران می گذارد. درمورد دانشگاه های پزشکی این قسمت شامل روش های جدید درمان و داروهای جدید که حاصل تحقیقات دانشجویان این دانشگاه ها هم هست

ثبت کاربر:

برخی سایت های پزشکی برای این که بیماران وپزشکان از قسمت های مخصوص به خود استفاده کنند و نیروها وبیماران جدید در سسامانه اینترنتی آن ها ثبت شوند این قسمت را در سایت خود قرار می دهند. بیماران با عضویت در این قسمت امکان رزرو آنلاین و رهگیری آن را خواهند داشت. پزشکان نیز در این قسمت می توانند مطلب جدیدی در سایت بگذارند و یا برخی از صفحات را پاک کنند.

ورود و خروج کاربر:

کاربرانی که از پیش در سامانه سایت پزشکی قبلا ثبت نام کرده اند از این قست وارد سایت شده و از امکانات آن بهره برده در نهایت خارج می شوند.

موتور جستجو:

گاهی اوقات یک سایت پزشکی دارای صفحات وآیکون های متعددی است. در این قبیل موارد داخل سایت جعبه جستجو قرار می دهد تا مراجعین به راحتیی به دنبال آنچه هستند بگردند.طراحی تمیز دسترسی آسان تصاویر با کیفیت بالا ارائه اطلاعات پزشکی محتوای مرتبط با سلامت و….

سئو وب سایت:

(برند سازی افزایش فروش و خدمات و در نتیجه درآمد بالا)

سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو که مهمترین آن گوگل می باشد دومین هدف پس از طراحی سایت پزشکی می باشد که باید هر پزشکی آنرا جزو اولویت های خود قرار دهد.

اگر سئو سایت پزشکی را بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم تا شما پزشکان عزیز آنرا به راحتی درک نمایید به این مطلب توجه نمایید: تصور کنید شما متخصص گوش، حلق و بینی هستید و یک وب سایت پزشکی برای خود راه اندازی کرده اید. حالا فرض کنید بیماران و کاربران مختلف که در اینترنت از طریق گوکل یا هر موتور جستجویی به دنبال یافتن یک متخصص گوش و حلق و بینی هستند که از نظر تخصص و شهرت، نامدار و حرفه ای باشد و با خیالی آسوده بتوانند به او اعتماد نمایند. سئو کار یا متخصص سئو یا شرکت سئو کاری را در نظر بگیرید که وظیفه سئو وب سایت پزشکی شما را بر عهده گرفنه باشد در اینصورت قبل از انجام فرایند سئو و شروع فعالیت روی سایت شما، از شما میخواهد که چند کلمه کلیدی حوزه و تخصصتان را انتخاب کرده و اعلام نمایید. برای مثال کلمه “بهترین متخصص گوش، حلق و بینی” کلمه کلیدی است که شما پزشک متخصص این حوزه به سئو کار اعلام کردید، پس از انجام عملیات سئو کردن و پیاده سازی تکنیک ها و ترفندهای سئو، در صورتی که سئو وب سایت شما به خوبی، استاندارد و حرفه ای انجام شده باشد(هم از نظر تکنیکال و هم محتوا) می بایست با جستجو کردن این کلمه در گوکل، وب سایت شما در صفحه اول و ترجیحا ۵ جایگاه اول نمایش داده شود. در اینصورت میتوان گفت سئو سایت پزشکی شما قدرتمند است و اصولی، استاندارد و حرفه ای انجام و پیاده سازی شده است.

نحوه انجام کار:

شماره تماس زیر را سیو کنید در شبکه های اجتماعی (تلگرام.واتساپ.ایتا) پیام دهید.

 و همچنین می توانید روز های شنیه تا چهارشنبه از ساعات 9 الی 18 تماس بگیرید.

شماره تماس ادمین خدمات همه چی شو:

09358154675

هزینه طراحی سایت بستگی به نوع سایت و صفحات سایت و  ویژگی های سایت متغییر می باشد.

بطور متغییر از 3 الی 10 میلیون متغییر می باشد.

مدت زمان انجام کار:

مدت زمان طراحی سایت از 4 الی 7 روز کاری متغییر می باشد.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی
2 نظرات
  1. Amir می گوید

    سلام هزینه ساخت سایت چقدره

    1. parhamsho می گوید

      هزینه طراحی سایت 4 میلیون نسبت به نوع سایت یک میلیون بالا و پایین می شود برای طراحی سایت مبلغ دو میلیون پیش و بقیه ی مبلغ بعد از اتمام کار دریافت می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.