صداشو:صدا درمانی در همه چی شو

103
به این پست امتیاز دهید post

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

صداشو:

 شما بدنبال جواب برای نتیجه زندگی خود هستید (اگاهانه یا نااگاهانه) و در نهایت بدنبال پاسخی برای آن هستید!

بنابراین افکارتان شما را به این سمت هدایت کرده است زیرا

۱:شما در تلاش برای تغییر هستید

۲:شما بدنبال یک راه حال واقعی و کارساز و مداوم هستید

تحقیقات دانشمندان نشان میدهد: نیرو های پنهان و فرکانس های ارسالی شما نتایج زندگی شما را بوجود می اورند

این یکی از بزرگترین اکتشافات در دهه گذشته در زمینه مغز و اعصاب است۹۶ تا ۹۸ درصد از رفتار های ما بصورت ناخوداگاه است

تعیین هدف یک تابع از مغز خوداگاه ما است (۳% به طور متوسط)

دستیابی یه هدف یک تابع از ذهن ناخوداگاه ما است (۹۷% به طور متوسط)

و این نیروی است که ۹۹% از مردم نمیدانند که در معرض آن هستند این نیرو نیروی کنترل موفقیت است!ایا تا بحال شده به سمت یک هدف حرکت کنید و پس از مدتی دوباره سر از نقطه شروع دربیاورید؟

صدادرمانی

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

ذهن ناهشیار و یا همان ضمیر ناخوداگاه مخزن احساسات، اندیشه ها، آرزوها و خاطراتی است که ما از آن ها آگاهی کامل نداریم.تقریبا تمام آنچه که در ضمیر ناخودآگاه وجود دارد مانند احساس درد، اضطراب یا درگیری و… غیر قابل قبول یا ناخوشایند هستند.ضمیر ناخودآگاه از فرایندهای ذهنی تشکیل شده است که به صورت خودکار رخ می دهند و آگاهی ما تأثیری در انجام این فرایندها ندارد.این فرایندهای ذهنی زیر سطح آگاهی ما قرار دارند و بر رفتارهای آگاهانه ما تأثیرگذار هستندو شامل تفکرات درون ذهنی، خاطرات، آرزوها و انگیزه ها می باشند.اگر ساختار ضمیر ناخودآگاه را به یک کوه یخی مانند شکل زیر تشبیه کنیم،ضمیر ناخودآگاه در پایین کوه قرار خواهد گرفت و ضمیر خوداگاه در قسمت بالایی کوه قرار می گیرد.به این ترتیب اطلاعات آگاهانه ما در ضمیر خودآگاه در نوک کوه یخی قرار گرفته استو اطلاعات مهم و اصلی ما در ضمیر ناخودآگاه و در قسمت پایین کوه یخی قرار دارد.اطلاعات موجود در ضمیر ناخودآگاه ممکن است در دسترس نباشند اما همچنان بر رفتار فعلی ما بسیار تأثیر گذار هستند.ضمیر ناخودآگاه ما شامل خلاقیت های درونی بی حد و مرز، اطلاعات ذخیره شده قدرتمند و دیگر پتانسیل های استفاده نشده است.ضمیر ناخودآگاه می تواند از قدرت ذهن برای انجام بسیاری از کارها استفاده کند.مدیتیشن راهکاری برای استفاده از ضمیر ناخودآگاه و بهره بردن از قدرت ذهن برای انجام برخی کارهای خلاقانه می باشد.

وظیفه ضمیر ناخودآگاه چیست؟

تنها وظیفه ضمیر ناخودآگاه حفظ بقا و زنده ماندن ما است؛ ضمیر ناخودآگاه تمام تلاش خود را می کند تا ما را از خطرات احتمالی نجات دهد و ما را در شرایط فعلی (یعنی شرایطی که همین حالا داریم) نگه دارد و این موضوع باعث می شود که ضمیر ناخودآگاه مانع تغییرات مثبت و منفی در زندگی ما شود.

چرا ضمیر ناخودآگاه تلاش می کند تا ما را در شرایط فعلی نگه دارد؟

به این دلیل که ضمیر ناخودآگاه در شرایط فعلی توانسته ما را زنده نگه دارد و توانسته وظیفه اصلی خود را انجام دهد؛ پس اگر بدون تغییر دادن ذهنیتمان تصمیم به انجام دادن کاری جدید بگیریم احتمال موفقیت ما در آن کار صفر است زیرا ضمیر ناخود اگاه مانع تغییرات جدید در زندگی ما می شود.

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

قدرت ضمیر ناخودآگاه

برای اینکه از قدرت ضمیر ناخودآگاه مطلع شوید شخصی را در نظر بگیرید که عزیزی را به صورت غیر منتظره ای  از دست داده است این شخص در حالت آگاه و در سطح خودآگاه میداند که این اتفاق افتاده است ولی از آنجایی که این موضوع میتواند ضربه بزرگی به آن شخص بزند ضمیر ناخودآگاه وارد عمل میشود و با تکرار کلماتی مانند باورم نمیشود، اصلا نمیتوانم باور کنم و… شخص را در یک حالت شوک قرار می دهد.ضمیر ناخودآگاه با قدرتی که دارد مسائلی که برای ما غیر قابل باور هستند و ممکن است که به ما ضربه وارد کنند را فیلتر میکند.

پست های مرتبط

ارتباط بین ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب

صداشو

هر آنچه که در ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارد از طریق اصل قانون جذب یا همان ارتعاش به جهان هستی ساطع می شود.ضمیر ناخودآگاه ما مخزن و منبعی از احساسات و اعمال خوب و بد ما است و با ساطع کردن این خوبی و بدی ها به جهان هستی باید منتظر دریافت پاسخ آنها باشیم.خوب برای ما خوبی را جذب می کند و بد برای ما بدیرا جذب می کند؛ پس اگر در ضمیر ناخودآگاه ما پر از خطا و بدی باشد باید منتظر پاسخ این بدی ها و خطا ها از جانب کائنات باشیم و اگردر ضمیر ناخودآگاه ما خوبی ها و کارهای مثبت باشد باید منتظر پاسخ این خوبی ها و این کارهای مثبت باشیم.قانون جذب قانونی ساده و طبیعی است که اگر بتوانید از این قانون به درستی استفاده کنید می توانید زندگی خود را متحول کنید.

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

ویژگی های ضمیر ناخودآگاه

ضمیر ناخودآگاه مانند یک آرشیو است
ضمیر ناخودآگاه قابل تغییر است
ناخودآگاه همیشه فعال است

نکاتی از ناخودآگاه

  1. ضمیر ناخودآگاه شما نه تنها تمام فرآیندهای بدن را کنترل می کند، بلکه پاسخ بسیار از مشکلات موجود در زندگی شما را می داند و می تواند به راحتی تمامی مشکلات شما را حل کند.
  2. هر شب قبل از اینکه به خواب بروید با مراجعه به ضمیر ناخودآگاه برای روز جدید یک برنامه ریزی کلی انجام دهید.
  3. هر چیزی که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شود، به طور مستقیم در احساسات، شرایط و رویدادهای زندگی تان تاثیر می گذارد. بنابراین، شما باید کاملاً مراقب افکار خود باشید.
  4. استرس، اضطراب و ترس می تواند ریتم طبیعی تنفس، ضربان قلب و کار هر قسمت دیگر بدن را مختل کند. اندیشه های مثبت و سازنده را در ذهن ناهشیار خود تقویت کنید، به این ترتیب تمام وظایف بدن به حالت عادی برمی گردد.
  5. ضمیر ناخودآگاه خود را با بهترین تجربیات و احساسات پر کنید و با تمرکز بر روی توانایی های خود، افکارتان را به واقعیت تبدیل کنید.
  6. تمام فانتزی و احساسات شما به وضوح توسط ناخودآگاه شما پذیرفته شده و سپس در زندگی اجرا می شود. تصور یک نتیجه مثبت از مشکلات خود ، می توانید مسائل گوناگون را به درستی مدیریت کنید.

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

ذهن ناهشیار:

ما انچه را که واقعا ممکن است را نمیبینیم! این تقصیر شما نیست …شما در مقابل نیروهای مخفی قرار گرفته اید و ابزاری ندارید.مهمترین چیز در حال حاظر، یادگیری این است که میتوانید هر چیزی را تغییر دهید ناخوداگاه زندگی شما را کنترل میکند شما میخواهید بدانید راه حل دقیق چیست و چگونه می توانید موفقیت خود را کنترل کنید؟ این فرمول موفقیت برای صدها هزار نفر از مردم سراسر جهان کار کرده است.

پیام های پنهان چه هستند؟

پیام های پنهان تاکیدات مثبت و مخفی هستند که اگاهی یا خوداگاه شما را دور زده و خود را مستقیما به ناخوداگاه میرسانند و این روشی برای برنامه نویسی روان و راحت ناخوداگاه است.پیام های پنهان هم به صورت تصویری و هم صوتی میتوانند منتقل شوند.

صدا درمانی:

 

امواج مغزی یا Brainwave Entrainment چه هستند؟

Brainwave Entrainment یا صدا درمانی یک تکنولوژی است که مغز را با امواج یا فلش زدن نور همگام با امواج با فرکانس های خاصی تحریک میکند. هدف از صدا درمانی ایجاد افکار و یا احساسات نیست بلکه اماده کردن ذهن برای خلق ایده های مثبت و موفق است.بسیار برای کاهش نگرانی،افسردگی،تقویت سیستم ایمنی بدن،باز کردن مرکز چاکراها،مشکلات خواب،غلبه بر اعتیاد،و بیشتر کارامد هستند.

چگونه یک پیام پنهان انتخاب کنم؟

موضوعی را انتخاب کنید که بیشترین اهمیت را برای شما دارد اصلا مهم نیست ان موضوع چیست و چقدر بزرگ است حتی مهم نیست چقدر در برابر آن مقاومت نشان میدهید،در بخش آلبوم صداشو موضوع خود را انتخب کنید.

صداشو:صدا درمانی در مجله تخصصی کارآفرینی همه چی شو.

نحوه استفاده از فایل ها چگونه است؟

 

 

مقدار زمان گوش دادن هر مقدار که تمایل داریدگوش کنید هیچ محدودیتی ندارد
زمان گوش دادن در طول روز و زمان خواب (به جز زمانی که رانندگی میکنید)
سطح صدا مقداری که احساس راحتی کنید
هدفن
برای نتیجه گیری بهتر از هدفن استفاده کنید.
پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.