ثبت نام کن ۵۰۰ دلار بگیر

1,895
4.6/5 - (14 امتیاز)

ثبت نام کن 500 دلار بگیر در مجله تخصصی همه چی شو.

ثبت نام کن 500 دلار بگیر:

سلام دوستان برای دریافت ارز با ارزش کیف پول نپتون فقط کافیه ثبت نام کنید و کیف پول را دانلود کنید و ارز این کیف پول را بگیرید. ابتدا باید این کیف پول را دانلود کنید در گوکل پلی Neptune Network را تایپ کنید با فیلترشکن وارد شوید و نصب کنید. یا وارد آدرس سایت زیر شوید.

آدرس سایت 

نرم افزار را دانلود کنید و پس از نصب باید کیف پول خود را قعال  کنید یکسری کد کلید خصوصی  که باید نگهداری کنید.

خب در مرحله اول دو تا دکمه بنام ساخت کیف پول create a wallet و وارد کردن کیف پول import wallet وجود دارد و همینطور در بالا سمت چپ می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید.که وقتی اتنخاب کنید بالا سمت راست نمایش داده می شود.

ثبت نام کن 500 دلار بگیر

گزینه اول ساخت کیف پول را می زنیم

در صفحه بعد گزینه اول را میزنیم تا شماره کیف پول ساخته شود و کد را میزنیم تا کد کپچا را میزنیم و پسورد برای کیف پول میزنیم و تکرار پسورد.

ثبت نام کن 500 دلار بگیر

گزینه اول را کلیک کنید کلید خصوصی کیف پول ساخته شود و گزینه دوم کد کپچا را وارد کنید و گزینه بعدی پسورد برای کیف پول خود را وارد کنید و در گزینه ی آخر تکرار پسورد. و دکمه ایجاد را بزنید تا کیف پول شما ساخته شود.

در صفحه بعد شماره کیف که شامل کلید خصوصی می باشد را کپی میکنیم تا در صفحه بعد جابگذاری کنیم و پسورد کیف پول را میزینم و کیف پول ساخته شد. کد کلید خصوصی را در جایی نگهداری کنید.

  • در کادر اول کلید خصوصی را کپی کردیم جایگذاری میکنیم
  • درکادر دوم رمزی را که زده بودیم را میزنیم

ثبت نام کن 500 دلار بگیر

خب برای اینکه شما صاحب این 500 دلار توکن کیف پول شوید فقط کافیه وارد بخش my یا پروفایل شوید

گزینه invite friends کد زیر را وارد کنید.

rujUmv

و تمام.

آموزش ویدویی ثبت نام کن 500 دلار بگیر:

ثبت نام کن 500 دلار بگیر

درباره شبکه:

 

شبکه نپتون شراکت اولیه با صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance و Huobi را ایجاد کرده است و برنامه های بهبود، به روز رسانی و پیاده سازی را از صرافی های اصلی آینده به دست آورده است. در همان زمان، شبکه نپتون یک به روز رسانی بزرگ برای پروتکل بلاک چین خود منتشر کرده است که مقیاس پذیری و امنیت را بهبود می بخشد.

برنامه راه اندازی شد، NT TOKEN معرفی شد و شبکه نپتون شروع به ساختن جامعه کاربر و سرمایه گذار خود کرد. درآمد Defi را توسعه دهید تا به کاربران اجازه دهید در طول دوره انتشار درآمد بیشتری کسب کنند و چشم انداز شبکه نپتون برای آینده را در کاغذ سفید ترسیم کنید.

شبکه نپتون صدور NT TOKEN و مکانیسم شریک را ترویج خواهد کرد.

  • 01-2024

    NT TOKEN در صرافی های اصلی فهرست شده است و عملکرد تبادل NT TOKEN باز می شود. در همان زمان، شبکه نپتون قصد دارد همکاری خود را با شرکت های پیشرو در زمینه DeFi گسترش دهد تا مکانیسم های اجماع DeFi جدید را برای کاربران خود معرفی و پیاده سازی کند. بهبود عملکرد و مقیاس پذیری شبکه

  • 2024-05

    برنامه‌ریزی شده است تا NT TOKEN با اکوسیستمی پررونق از کاربران، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران به یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در جهان تبدیل شود. نحوه تعامل افراد با NT TOKEN و سایر ارزهای در گردش را کاملاً تغییر دهید.

  • 2024-12

    با توسعه و افزایش بازی‌ها و اقتصاد مجازی، NT TOKEN می‌تواند برای بازی‌ها و اقتصاد مجازی استفاده شود و به بازیکنان امکان خرید و فروش کالاها و خدمات مجازی با استفاده از ارز دیجیتال را می‌دهد.

  • 2025-02

    شبکه نپتون یک مراسم اهدای خیریه برگزار می کند و یک سیستم اهدای آنلاین را توسعه می دهد. NT TOKEN را می‌توان برای کمک مالی به سازمان‌های خیریه استفاده کرد، و کمک‌کنندگان را قادر می‌سازد تا از اهدافی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند حمایت کنند و در عین حال کنترل بیشتری بر وجوه خود داشته باشند.

  • 2026-02

    نپتون تمام عملکردها را کامل می کند و توکن های NT جهان را پوشش می دهند. نپتون یک کیف پول شبکه رمزگذاری شده پیشرو، قابل اعتماد، ایمن و قابل اعتماد در سطح جهانی است.

  • وجوه شما امن و همیشه در دسترس است.
  • محافظت شده توسط چندین لایه امنیتی و فناوری رمزگذاری.
  • مطابق با مقررات SEC در ایالات متحده است.

 

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.