کلاهبرداری شایع کیف پول تراست

3,526
4.6/5 - (22 امتیاز)

کلاهبرداری کیف پول تراست در مجله تخصصی همه چی شو.

کلاهبرداری شایع کیف پول تراست:

خب دوستان چند وقتی هست که کلاهبرداری زیادی از این کیف پول در دنیای اینترنت شده که کاربران سرمایه های خود را به سادگی از دست دادند که ما میپردازیم به دو تا بیشترین مورد هایی که از این کیف پول به کاربران صورت گرفته

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) چیست؟

تراست ولت، کیف پولی غیرامانی و کیف پول نرم افزاری مختص دستگاه‌های همراه است که سنگ بنای آن در سال ۲۰۱۷ گذاشته شد. این کیف پول، از جامع‌ترین کیف پول‌های رمز ارزی بازار است و طیفی گسترده از امکانات و قابلیت‌ها را در حوزه‌های بلاک چین، دارایی‌های دیجیتال و اپ‌های غیر متمرکز (دی اپ – DApp) در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بد نیست بدانید که کیف پول تراست ولت، دارای یک توکن حاکمیتی به نام TWT است. دارندگان این توکن می‌توانند در رخدادهای توسعه‌ای آتی تراست والت، مشارکت کنند. افزون بر این، تراست والت، عنوان کیف پول غیر متمرکز رسمی صرافی بایننس را نیز یدک می‌کشد و از این رو، جایگاهی امن و قابل اعتماد میان کاربران دنیای رمز ارزها دارد.

دوستان ما خیلی خلاصه در مورد این نوع کلاهبرداری ها بهتون توضیح میدیم در ادامه با ما باشید.

کلاهبرداری کیف پول تراست در مجله تخصصی همه چی شو.

(کسب درآمد رایگان از توکن ها و ایردراپ ها)

کلاهبرداری اول از کاربران:

دوستان چند وقتی هست که ایردراپ ها ترند شدند ایردراپ به معنی به دست اوردن توکن های دیجیتال بدون پرداخت پول هست. برای مثال از زمان برگزاری نخستین عرضه اولیه یا همون ICO اتریوم، هر چند وقت یکبار ایردراپ هایی برای کسانی که کیف پول اتریوم دارن برگزار میشه و توکن های رایگان واریز میشه خب با درصد خیلی بالایی ایردراپ ها پروژه های فیک و پانزی هستند و در مرحله اول شما با ادد کردن توکن مورد نظر در کیف پول خود شروع می کنید و میبینید که خیلی از این توکن ها قیمت های عجیب و غریبی دارند و در مرحله بعد از شما آدرس کیف پول شما به علاوه بکاپ کیف پول شما را میگیرند و خیلی راحت کیف پول شما را خالی می کنند این چور کلاهبرداری زیاد شدند حواستون جمع باشه.

کلاهبرداری دوم از کاربران:

سایت های خیلی زیادی از ماین اتوماتیک بوجود آمده که شما از طریق مرورگر یا dapp کیف پولتون وارد این جور سایت ها میشید و سرمایه گذاری میکنید شما وقتی از طریق کیف پول وارد این جور سایت ها میشید سایت مورد نظر از شما دسترسی کامل میخواهد برای وصل شدن به کیف پول شما کانکت را وقتی میزنید سایت به کیف پول شما دسترسی کامل را دارد و خیلی راحت می توانند تمام موجودی کیف پول شما را خالی کنند.

کلاهبرداری کیف پول تراست در مجله تخصصی همه چی شو.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.