طراحی سایت رزومه و قالب شخصی همه چی شو

2,435
4.8/5 - (17 امتیاز)

طراحی سایت رزومه و قالب شخصی همه چی شو.

طراحی سایت رزومه و قالب شخصی:

امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی تصور میشود که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد. در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.

طراحی سایت شخصی فرصتی برای ایجاد یک وجهه و اعتبار اجتماعی برای افراد حرفه‌ ای است. به همین دلیل نحوه نمایش شخصیت آنلاین یا به عبارت دیگر نحوه طراحی سایت شخصی اهمیت بسیار زیادی دارد. یک طراحی حرفه‌ای می‌تواند در ارتقاء شخصیت حرفه‌ای شما بسیار تأثیرگذار باشد. مضاف بر اینکه یک سایت خلاق و خیره کننده می‌تواند گستره مخاطبان شما را در اندک زمانی به طور قابل توجهی افزایش دهد. چنین فرصتی در فضای حقیقی تنها در زمان طولانی و با سابقه کار فراوان رخ می‌دهد. پس اگر در پی پیشرفت در حوزه کاری خود هستید همین حالا برای راه‌اندازی سایت شخصی خود اقدام کنید. ما در این مطلب ابتدا در مورد ضرورت طراحی سایت شخصی صحبت می‌کنیم. پس از آن در مورد مراحل ساخت، ویژگی‌ها و امکانات سایت شخصی اطلاعات کاملی ارائه می‌کنیم. در نهایت نیز این مطلب را با معرفی بهترین نمونه های طراحی سایت شخصی به پایان می‌بریم.

ضرورت طراحی سایت شخصی

با وجود شبکه‌های اجتماعی شاید طراحی سایت شخصی ضروری به نظر نرسد. اما به خاطر ضرورت تفکیک زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ای، برای افراد زیادی وجود سایت شخصی ضروری است. اغلب افراد ترجیح می‌دهند صفحات شبکه های اجتماعی را به زندگی شخصی خود اختصاص دهند. اما طبیعتاً فضایی برای فعالیت در فضای حرفه‌ای نیز لازم است. به خاطر قالب یکسان و امکانات محدود شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوا امکان شخصی سازی این صفحات وجود ندارد. ضمن اینکه ماهیت شبکه‌های مجازی با فضای تخصصی و حرفه‌ای در تناقض است. لذا هنوز هم سایت بهترین گزینه برای فعالیت حرفه‌ای در اینترنت است. اما ضرورت راه‌اندازی سایت شخصی نباید سبب شود طراحی خلاقانه و مبتکرانه آن را نادیده بگیریم. زیرا هر محتوایی در فضای اینترنت در وهله اول باید جذاب و تأثیرگذار باشد. بنابراین لازم است طراحی سایت خود را به یک طراح حرفه‌ای و خلاق بسپارید.
نحوه انجام کار:
شماره تماس زیر را سیو کنید در شبکه های اجتماعی (تلگرام.واتساپ.ایتا) پیام دهید.

 و همچنین می توانید روز های شنیه تا چهارشنبه از ساعات 9 الی 18 تماس بگیرید.

شماره تماس ادمین خدمات همه چی شو:

09358154675

هزینه طراحی سایت بستگی به نوع سایت و صفحات سایت و  ویژگی های سایت متغییر می باشد.

بطور متغییر از 3 الی 10 میلیون متغییر می باشد.

مدت زمان انجام کار:

مدت زمان طراحی سایت از 4 الی 7 روز کاری متغییر می باشد.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.