سایت انجام میدم

82
به این پست امتیاز دهید post

سایت انجام میدم در مجله تخصصی همه چی شو.

سایت انجام میدم:

سایت انجام میدم

انجام میدم به نقل از سایتش، به عنوان یک مجموعه دانش بنیان، بستری را فراهم کرده است تا همه‌ی افراد در هر نقطه از ایران و حتی از سرتاسر جهان، بتوانند تخصص ها، استعداد ها، مهارت ها و توانمندی های خود را شناسایی کرده و آنها را در قالب مجموعه ای از خدمات برای فروش ارائه بدهند.در حقیقت “انجام میدم” ویترینی برای ارائه ی بسته های خدماتی است که از آنها بعنوان “کاره” یاد می شود.

مدل کارکرد سایت با سایر سایت های فریلنسری ایرانی کمی متفاوت است،‌ شما بعنوان فریلسنر مهارت های خود را تحت عنوان “کاره” و با رعایت اصول قیمت گذاری در سایت منتشر می کنید، کارفرمایان با جستجو در سایت کاره ی شما را مشاهده می کنند و در صورت تمایل با تعریف پروژه ای اختصاصی کار را به شما می سپارند.

تبلیغات و بازاریابی، تایپ، ترجمه و نویسندگی، گرافیک، برنامه نویسی، دستیار مجازی، انیمیشن سازی، موسیقی و صدا، آموزش و مشاوره ، حتی بازی و سرگرمی و سایر خدمات همگی در “انجام میدم” و توسط فریلنسرهای آن ارائه می شوند.

“انجام میدم” ظاهری دلچسب و کاربرپسند دارد و کارکردن با آن تقریبا راحت است. تاکنون 144 هزار پروژه در آن به ثبت رسیده و تقریبا 20 درصد درآمد فریلنسر متعلق به سایت است که به نسبت سایر سایت ها بیشتر است، اما خبر خوب اینکه در صورت تحویل به موقع پروژه و خوش قولی 5 تا 8 درصد از کمیسیون کسر می گردد و برای عضویت در سایت و یا اشتراک ماهانه نیازی به پرداخت هزینه نیست.

سایت انجام میدم در مجله تخصصی همه چی شو.

سایت انجام میدم

فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
شما با استفاده از سایت انجام میدم و اپلیکیشن موبایل پولش کن،  شرایط استفاده از خدمات و حریم خصوصی کاربران انجام میدم را پذیرفته اید.
کلیه‌ی حقوق محفوظ و متعلق به انجام میدم است   © انجام میدم 1392-1399

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.