بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ

2,267
4.3/5 - (26 امتیاز)

بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ در مجله تخصصی همه چی شو.

بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ:

Linkedln این سایت یکی از محبوب‌ترین سایت‌های شغلی است که راهی آسان برای یافتن شغل در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. همچنین یک بستر شبکه اجتماعی است که متخصصان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند. برای شروع کافیست ثبت‌نام کنید و یک پروفایل ایجاد کنید. تا آنجا که ممکن است اطلاعات زیادی مانند مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه کاری خود را وارد کنید.

 

بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ
بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ

 

لینکدین چگونه بوجود آمد:

لینکدین (به انگلیسی: LinkedIn) یک سرویس شبکهٔ اجتماعیِ تجاری و اشتغال‌محور آمریکایی است که از طریق وب سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند. این پلتفرم که در ۵ می ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد، عمدتاً برای شبکه‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و به جویندگان کار اجازه می‌دهد رزومه خود را به کارفرمایان برای درخواست شغل ارسال کنند. از سال ۲۰۱۵، بیشتر درآمد این شرکت از طریق فروش دسترسی به اطلاعات اعضای آن به استخدام کنندگان و متخصصان فروش بود. از دسامبر ۲۰۱۶، این شرکت تابعه شرکت مایکروسافت شد. از دسامبر سال ۲۰۲۰، لینکدین دارای ۷۶۰ میلیون عضو ثبت شده از ۱۵۰ کشور بود.

این شبکه به اعضا (هم کارگران و هم کارفرمایان) اجازه می‌دهد تا پروفایل‌هایی ایجاد کرده و در شبکهٔ اجتماعی آنلاین که ممکن است نمایانگر روابط حرفه‌ای دنیای واقعی باشد، به یکدیگر متصل شوند. اعضا می‌توانند هر کسی را (خواه عضو موجود باشد یا نه) دعوت کنند تا به یک «اتصال» تبدیل شود.

یک پروفایل جامع LinkedIn می‌تواند فرصت‌های شغلی بیشتری را باز کند. افزودن یک پست جدید همچنین می‌تواند پروفایل شما را در معرض دید بیشتری قرار دهد. به عنوان مثال اگر یک نویسنده فریلنس هستید، یک پست ایجاد کنید که تخصص شما را توصیف کند و نمونه کار خود را ضمیمه کنید. کارفرمایان احتمالی ممکن است پروفایل شما را کشف کرده و به شما پیشنهاد دهند. مرور آگهی‌های استخدامی LinkedIn نیز راهی عالی برای یافتن فرصت‌های فریلنسری است. برای یافتن شغل مستقل مورد نظر خود، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کرده و نتایج را از جدیدترین آن‌ها مرتب کنید.

بهترین شبکه اجتماعی برای فریلنسرینگ در مجله تخصصی همه چی شو.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.