سایت تایپیران

149
5/5 - (1 امتیاز)

سایت تایپ ایران در مجله تخصصی همه چی شو.

سایت تایپ ایران:

سایت تایپ ایران

عنوان “اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تایپ در ایران” متعلق به سایت تایپیران است.

به نقل از این سایت: تایپایران بخشی از مجموعه سایت های کارایران است که جهت انجام پروژه های تایپ به صورت تخصصی و کارآفرینی تایپیست های مختلف از سراسر کشور برای انجام پروژه ها به صورت دورکاری می باشد. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های تایپ با حداکثر نتیجه گام بردارد. این بستر جهت انجام پروژه های تایپ به صورت تخصصی و کارآفرینی تایپیست های مختلف از سراسر کشور جهت انجام پروژه ها به صورت دورکاری می باشد. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های تایپ با حداکثر نتیجه گام بردارد.

تایپ در نرم افزار ورد، تایپ فایل های صوتی، طراحی و ایجاد اسلاید شوها در پاورپوینت، ورود داده به اکسل، صفحه آرایی، انجام تحقیق و مقاله ، رسم نمودار و چارت و پروژه های آماری spss از فعالیت هایی است که در این سایت به انجام می رسد.

در تایپیران مبلغی توسط مجری بعنوان حسن انجام کار و مبلغی بعنوان بیعانه توسط کارفرما در گرو سایت قرار می گیرد.مبلغ در نظر گرفته شده برای کمیسیون سایت در تایپیران 15 درصد است. تایپیران نیز رابط کاربری جذاب و به روزی دارد و عضویت در سایت و شرکت در آزمون های آنلاین آن که به منظور ارائه ی گواهینامه ی دیجیتال ارائه می شود برای بار اول رایگان است.

سایت تایپ ایران در مجله تخصصی همه چی شو.

سایت تایپ ایران

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.