دانلود رایگان دوره های کسب درآمد

1,260
4.4/5 - (10 امتیاز)

دانلود رایگان دوره کسب درآمد در مجله تخصصی همه چی شو.

دانلود رایگان دوره کسب درآمد:

انواع دوره های پولی که در اینترنت با شعار های خیلی سنگین و پولدار شدن با خرید دوره های الکی و دو هزاری و… ما بیشتر این دوره ها را خریداری کردیم و هزینه های زیادی پرداخت کردیم ولی برای شما به اشتراک میگذاریم ولی نمی توانیم در سایت این دوره ها را قرار بدیم چون ما نمیخواهیم موضوع سایت به راه دیگه ای پیش رود ما دوست داریم روی کسب و کار خودمان تمرکز کنیم ولی یکسری از افراد سودجو هستن که خودشان از اینترنت به هیچ درآمدی نرسیدن ولی با هزارتا ادعا تو اینترنت دوره هاشونو دارن میفروشن از ماهان تیموری بگیر تا و… جالبه خودشون هیچ کسبوکار موفقی نداشتن تا موقعی که انواع کسب و کارها را معرفی میکنند از این موضوع واقعا افرادی که لایق هستن و تو این شرایط با کارهایی که کردن هم زندگی خودشان و هم اطرافیانشون رو سروسامون دادن دیده نشدند بنظرم باید از خودمون شروع کنیم و حداق کاری که باید کنیم اینه که آدم هایی را دنبال کنیم که واقعا ارزش دنبال کردن رو داشته باشن.

خب ما این دوره ها را در تلگرام در کانال های جداگانه با شرایط پرداخت حداقل هزینه (هزینه خرید دوره ) بین کسایی که خریداری کردند به اشتراک میگذاریم.

دانلود رایگان دوره کسب درآمد در مجله تخصصی همه چی شو.

بطور کلی هر خدمت یا کالایی که از طریق اینترنت ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کاری اینترنتی است. به عنوان مثال در چند سال گذشته برای خرید لباس به بازار می‌رفتید اما الان فروشگاه‌های اینترنتی یا صفحات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند که می‌توانید برای بررسی و خرید به آنها مراجعه کنید. یا برای شرکت در یک کلاس مجبور بودید که بصورت حضوری مراجعه کنید اما امروزه به دلیل شیوع کرونا بیشتر کلاس‌ها بصورت وبینار برگزار می‌شود.

توجه داشته باشید که این‌ها فقط یک مثال ساده از کسب و کار اینترنتی بود و راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید و از اینترنت پول در بیاورید. کسب و کارهای سنتی زیادی وجود دارد که می‌توانند از طریق اینترنت فروش خود را افزایش دهند. اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی نکردید، پیشنهاد می‌کنم کمی جستجو کنید و می‌بینید که رقبای شما در اینترنت حضور دارند و بیشتر می‌فروشند.کسب کار اینترنتی مانند هر نوع کسب و کاری نیاز به تجربه و تلاش دارد و اینطور نیست که براحتی شب بخوابید و برایتان پول واریز شود! این تفکر اشتباه در هر کاری وجود دارد و بسیاری می‌خواهند بسرعت درآمد میلیونی داشته باشند.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.