سیستم معاملاتی فارکس Scientific Trading Machine

78
5/5 - (1 امتیاز)

سیستم معاملاتی فارکس Scientific Trading Machine در مجله تخصصی همه چی شو.

سیستم معاملاتی فارکس Scientific Trading Machine

✅ معاملات بالقوه سودآور را پیدا می کند و معاملات بد را با سرعت و دقت فیلتر می کند

✅ این به طور خاص طراحی شده است تا به هر کسی، حتی معامله گران جدید، اجازه دهد در کوتاه ترین زمان ممکن به سود برسند

✅ می‌توان آن را با هر جفت ارز و فریم زمانی معامله کرد، بنابراین می‌توانید در هر زمانی که برایتان مناسب بود از آن استفاده کنید

✅ راهنمای نصب و راه اندازی داخل فایل موجود هست

♦️ تایم فریم : همه تایم فریمها

♦️ بدون اصلاح

💳 قیمت واقعی : 997$ دلار

🌐 لینک فروشنده:

سیستم معاملاتی فارکس

استراتژی یا سیستم معاملاتی فارکس چیست؟

سیستم معاملاتی را میتوان مجموعه ای از قوانین یک معامله گر در نظر گرفت , که با هدف افزایش دقت , تثبیت و تسریع کسب در آمد از بازارهای مالی جهانی طراحی میشود.

استراتژی معاملاتی یا سیستم معاملاتی چیست؟

سیستم معاملاتی و یا به عبارتی استراتژی معاملاتی به سیستمی گفته می‌شود که طبق آن، مجموعه‌ای از قوانین، بایدونبایدها، بر روی معامله و ترید معامله‌گران نظارت دارد. یک سیستم معاملاتی می‌تواند بازارهایی که معامله‌گر در آن ترید می‌کند و همچنین مدیریت ریسک در معامله و قوانین مربوط به معامله را مشخص و رصد کند. در واقع استراتژی معاملاتی، به معامله‌گر این امکان را می‌دهد تا معاملات خود را هدفمند و بانظم انجام دهد تا در ترید خود موفق باشد. در یک سیستم معاملاتی اصول اولیه و ساختار معامله تعریف می‌شود و طبق آن ترید صورت می‌گیرد.

سیستم معاملاتی چه کاربردی دارد؟

در یک سیستم معاملاتی شرایطی برای معامله‌گر فراهم می‌آید تا بتواند با استفاده از آن میزان سودده بودن معامله خود را بسنجد و در واقع نتیجه عملکرد خود را مشاهده کند. داده‌هایی که سیستم معاملاتی می‌دهد، در تعیین موقعیت خرید یا فروش کاربرد بخصوصی خواهد داشت. چینش استراتژی مناسب برای ترید در سیستم معاملاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در سیستم معاملاتی، فرض بر سودآوری در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین با توجه به اصول آن، کسب سود در این سیستم، ویژگی مهم آن محسوب می‌گردد. این سیستم به شما کمک می‌کند تا معاملات منظم و هدفمندی داشته باشید. طبق اصول خود و با معیارهایی که نیاز دارید، معامله کنید و به مرور زمان توانایی خود را در انجام معامله بالا ببرید و از آن استفاده بهینه نمایید.

جایگاه تبلیغاتی

نظرات بسته شده است.