ربات Gold Kangaroo

221
5/5 - (3 امتیاز)

ربات طلا فارکس Gold Kangaroo در مجله تخصصی همه چی شو.

ربات طلا فارکس Gold Kangaroo

♦️پیشنهاد حساب: ECN

♦️تایم فریم M30-H1

♦️ حداقل سپرده : 1200$

♦️ بهترین جفت ارزها:

GOLD ONLY (XAUUSD)

💳 قیمت اصلی : 79$ دلار

🌐 لینک فروشنده:

ربات طلا فارکس

ربات طلا فارکس Gold Kangaroo در مجله تخصصی همه چی شو.

ربات های معامله گر یا به اصطلاح “تریدر” به چه صورتی عمل می کنند؟

جایگزینی انسان ها با ربات ها یک فایده مهم دارد و آن پایین آوردن هزینه ها است. اما از طرف دیگر استفاده از ربات های تریدر نگرانی هایی را هم موجب می ­شود، مانند نوسانات زیاد، ایجاد یک مسابقه تسلیحاتی بیهوده و غیره.

ولی در کل می ­توان گفت که با وجود فناوری و بات های تریدر و دیگر امکانات، جهان امروز برای ترید بسیار جای بهتری از جهان دیروز است. این مطلب و همچنین آن فایده مهم یعنی پایین آمدن هزینه ها سبب شده که این ترید مدرن با وجود نگرانی هایی که مطرح است، باز مورد استفاده قرار گیرد و فواید آن بر نگرانی های موجود غلبه کند.

ربات تریدر چیست؟

یک بات تریدر برنامه­ ای کامپیوتری است که بر اساس یک مجموعه از سیگنال های ترید طراحی گردیده و می تواند تعیین کند که یک ارز و یا یک سهم و یا هر چیز دیگری، در نقطه­ای مشخص خریداری شده و یا به فروش برسد.

هدف از این بات ها برداشتن عوامل روان شناختی مضر از ترید می باشد.

ربات های تریدر زیادی برای خرید در اینترنت وجود دارند، اما معامله­ گران در هنگام خرید آنها باید بسیار دقت کنند. علاوه بر خریدن این ربات ها، گاها افراد خود، ربات ها را می ­سازند و تجارب و اصول شخصی ترید خود را در آنها پیاده می کنند. این سیستم های خودکار ترید، بر اساس یک سری استراتژی های از پیش تعریف ­شده، دستور به خرید و فروش می دهند و اغلب مبتنی بر تحلیل تکنیکال هستند.

بات­ های تریدر در صنعت فارکس:

ربات های زیادی در این زمینه وجود دارند و هر کدام از آن ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارا می­ باشند. یک ویژگی اساسی که این ربات ها را از هم متمایز می­ سازد، تعیین محدوده ضرر است. ربات ها در این زمینه عملکرد ها و استراتژی های متفاوتی دارند.

به طور کلی می­ توان این ربات ها را به دسته زیر تقسیم کرد:

۱- بات هایی که سخت­گیرانه محدوده ضرر را تعیین می­کنند. اگر نموداری از ترید این نوع ربات ها ترسیم کنیم، فراز و فرود های زیادی را مشاهده می کنیم؛ اما در دراز مدت پول فرد با احتمال زیاد رشد می­کند.

۲- بات هایی که محدوده ضرر را به طور اضطراری و در مواقع ضرورت تعیین می­ کنند. در نمودار این گونه ربات ها گاها فرود های عظیمی دیده می ­شود.

ربات طلا فارکس Gold Kangaroo در مجله تخصصی همه چی شو.

ربات ها می توانند بهترین دستیار ما در بازار های مالی باشند پس در انتخاب ربات هوشمند دقت کنید و به مدت 1 تا 3 ماه در اکانت رایگان استفاده کنید و بعد در حساب واقعی تمام حق استفاده از ربات به عهده ی خودتان می باشد.

جایگاه تبلیغاتی

نظرات بسته شده است.