خرید ربات فارکس White Shark

96
4.9/5 - (7 امتیاز)

ربات فارکس کوسه سفید White Shark در مجله تخصصی همه چی شو.

ربات فارکس کوسه سفید White Shark

✅ در واقع می تواند با قرار دادن سفارشات خرید و فروش در صورت برآورده شدن الزامات، از بازار پیشی بگیرد

✅ از یک فناوری پیشرفته برای سفارش دادن در زمان مناسب با مقدار مناسب استفاده می کند

♦️استفاده از مارتینگل و بالا بردن ریسک

♦️پیشنهاد حساب: ECN

♦️تایم فریم: H1

♦️ حداقل سپرده : 1000$

♦️ بهترین جفت ارزها:

EURUSD

💳 قیمت اصلی : 899$ دلار

🌐لینک فروشنده :

ربات فارکس کوسه سفید

ربات تریدر چطور کار می‌کند؟

ربات تریدر با توجه به الگوریتم‌هایی که سازنده‌ ی آن در پیکربندی نرم افزار قرار می‌دهد، کار می‌کند. این ربات‌ها برخلاف تریدرها که گاهی احساسی و هیجانی معامله انجام می‌دهند از احساسات انسانی به دور هستند و به‌ طور دقیق بر اساس تحلیل‌های تکنیکال پیش می‌روند. اگر شاخص‌ها به‌ درستی برای ربات تعیین نشود، روند اشتباه توسط ربات متوقف نخواهد شد. پس دقت تعیین شاخص در این نرم‌افزارها بسیار مهم است.

برخی ربات‌ها علاوه بر قابلیت خرید و فروش، می‌توانند قیمت‌ها و روند بازار را پیش‌بینی کنند (تحلیل فاندامنتال). توسعه‌ دهندگان برای این ربات‌ها طوری کدنویسی می‌کنند که قابلیت تحلیل بازار و پیش‌بینی قیمت را نیز داشته باشند. ‌آن‌ها با افزودن یک الگوریتم اندیکاتور این امکان را برای نرم‌افزار فراهم می‌کنند. در این شرایط ربات مانند انسان با‌توجه به اخبار روز و نوسانات بازار خرید و فروش می‌کند.

تفاوت‌های ربات‌های تریدر با انسان:

سرعت:

ربات‌ها مانند مغز انسان ظرفیت محدودی برای پردازش اطلاعات ندارند و در زمانی کوتاه می‌توانند حجم بالایی از داده‌ها را پردازش کنند.

احساس:

هیچ رباتی درگیر هیجان، ترس یا طمع نمی‌شود. این در حالی است که انسان‌ها بیشتر وقت‌ها از روی احساس معامله می‌کنند. اما ربات‌ها طبق الگوریتم‌های مشخص شده و هوش مصنوعی به انجام معاملات می‌پردازند.

ظرفیت پردازش:

یک ربات به آسانی می‌تواند چند گیگابایت اطلاعات را در کسری از ثانیه پردازش کند. اما مغز هیچ انسانی قادر به پردازش این حجم اطلاعات در زمان کوتاه نخواهد بود.

زمان معامله:

قبل‌ تر اشاره کردیم که بازار کریپتو خاموشی ندارد و در تمام ساعات شبانه‌ روز فعال است. 24 ساعته معامله انجام دادن برای انسان دور از منطق و عقل است. اما ربات‌ها به آسانی در تمام طول شبانه‌ روز می‌توانند بدون وقفه خرید و فروش انجام دهند.

ربات فارکس کوسه سفید White Shark در مجله تخصصی همه چی شو.

ربات ها می توانند بهترین دستیار ما در بازار های مالی باشند پس در انتخاب ربات هوشمند دقت کنید و به مدت 1 تا 3 ماه در اکانت رایگان متاتریدر خود استفاده کنید و بعد در حساب واقعی تمام حق استفاده از ربات به عهده ی خودتان می باشد.

جایگاه تبلیغاتی

نظرات بسته شده است.