خرید ربات ترید فارکس Force Grider EA

122
4.7/5 - (6 امتیاز)

خرید ربات ترید فارکس Force Grider EA در مجله تخصصی همه چی شو.

خرید ربات ترید فارکس Force Grider EA

خرید ربات ترید Force Grider EA
خرید ربات ترید Force Grider EA

✅ تکنیک منحصر به فرد با شاخص محبوب BB (باندهای بولینگر)، Stochastic Oscillator، RSI استفاده می کند.

✅ این ربات از یک استراتژی Grid استفاده می کند.

♦️پیشنهاد حساب: ECN

♦️تایم فریم M5

♦️ حداقل سپرده : 1000$ مناسب تر هست

♦️ بهترین جفت ارزها

GPBUSD

💳 قیمت اصلی : 50€ یورو

 لینک فروشنده:

ربات فارکس چیست و تا چه اندازه سودمند است؟

در چند دهه اخیر، رشد سریع فناوری باعث شده است تا نحوه انجام کسب و کارها در بازار فارکس تغییر کند. یکی از این تغییرات، جایگزینی معامله گران فردی و دارای اختیار با سیستم های مبتنی بر اتوماسیون و الگوریتم ها، و اشکال اولیه هوش مصنوعی است، که در میان اعضای بازار به شهرت زیادی دست یافته است. افزایش اتوماسیون یا خودکار سازی در این بازارها، موجب ظهور نیاز به دستگاه هایی با قابلیت اجرای استراتژی های پیشرفته قانون مدار شده است. یکی از این ابزارها که معامله گران را از هر گونه عملی در بازار معاف می سازد، ربات فارکس است.

نتیجه گیری:

ربات فارکس یک برنامه کامپیوتری است که بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده، به تشخیص و اجرای خودکار معاملات می پردازد. این ربات ها می توانند با اتکا به رویکرد معاملاتی جامعی که پیشتر برای آن ها تعیین شده است، از طرف معامله گر به خرید و فروش جفت ارزها در بازار فارکس بپردازند.

کارآیی ربات فارکس:

کارآیی چنین ربات هایی می تواند بسیار ساده و یا بسیار پیچیده باشد.هر چند، تفاوتی ندارد که کد نویسی ربات چقدر پیچیده باشد، در هر صورت کارآیی های اساسی بسیاری در این ربات ها پشتیبانی می شود:

شناسایی معامله:

ربات فارکس با استفاده از معیارهای واضحی که تعیین شده اند، می تواند شرایط مناسب برای انجام معامله را شناسایی کند. تنظیمات معامله ممکن است بر اساس هر یک از راهبردهای تحلیل تکنیکال باشد که این راهبردها شامل تکانه ها، جریان سفارش، و سطوح مقاومت و حمایت است.

تنظیم سفارش:

ورود و خروج کارآمد در بازار فارکس یکی از جنبه های کلیدی معامله سودمند است. ربات فارکس قادر به جای گذاری سفارش ها در بازار است، تا خرید یا فروش یک جفت ارز خاص در یک زمان مشخص اتفاق بیافتد.

مدیریت موقعیت:

معمولا در برنامه نویسی کدهای ربات فارکس، پارامترهایی برای مدیریت موقعیت های باز نیز قرار داده می شود. حد ضررها و اهداف سود به صورت یکپارچه در بازار قرار می گیرند. استراتژی های منحصر به فرد مدیریت معاملات، همچون مقیاس بندی نیز ممکن است در این ربات ها پشتیبانی شوند.

مزایا و معایب ربات فارکس:

ربات های فارکس، مزایا و معایب منحصر به فردی را به معامله گران ارائه می دهند. وابسته به نوع معامله و منابع موجود، خودکار سازی می تواند یک عمل با ارزش و یا یک اقدام مخرب باشد. در نهایت مسئولیت تمام این ها بر عهده خود فرد است، و وی باید اقدامات لازم را انجام دهد تا مناسب بودن استفاده از ربات فارکس مشخص گردد.

ربات ها می توانند بهترین دستیار ما در بازار های مالی باشند پس در انتخاب ربات هوشمند دقت کنید و به مدت 1 تا 3 ماه در اکانت رایگان متاتریدر خود استفاده کنید و بعد در حساب واقعی تمام حق استفاده از ربات به عهده ی خودتان می باشد.

خرید ربات ترید فارکس Force Grider EA در مجله تخصصی همه چی شو.

جایگاه تبلیغاتی

نظرات بسته شده است.