خرید ربات تریدر فارکس Bancomat

130
به این پست امتیاز دهید download

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat در مجله تخصصی همه چی شو.

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat:

✅ تنظیم سودآوری از طریق تغییرات در لات به دست می آید

✅ سود ماهانه 7-15 درصد خواهد بود

♦️پیشنهاد حساب: ECN

♦️تایم فریم: M5

♦️ حداقل سپرده : 500$

♦️ بهترین جفت ارزها:EURUSD

💳 قیمت اصلی : 1500$ دلار

لینک فروشنده

خرید ربات تریدر فارکس

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat در مجله تخصصی همه چی شو.

آشنایی با بازار فارکس:

بازار مالی فارکس یک بازار غیر متمرکز است که بازیگران اصلی آن بانک ها، موسسات مالی بزرگ، دولت ها و اشخاص حقیقی هستند که در حدود ۷ تریلیون دلار در روز گردش مالی دارد.

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat در مجله تخصصی همه چی شو.

تاریخچه فارکس:

دو اتفاق تاریخی بسیار مهم در بازار ارز وجود دارد که تاثیر عمیقی بر این بازار گذاشته است. این دو رویداد تاریخی ایجاد سیستم استاندارد بر پایه طلا (Gold Statndard) در سال ۱۸۷۵ و سیستم برتون وودز (Bretton Woods) در سال ۱۹۴۴ بوده است.

ایده اصلی پشت سیستم پایه طلا این بوده است که دولت ها پشتوانه ارز خود را طلا قرار دهند و به وسیله طلا تضمین کنند. به طور مثال برای تبدیل دو ارز به یکدیگر کافی بود مقدار طلای مورد نیاز برای خرید آن ها را به دست آورند. جنگ جهانی اول به این سیستم پایان داد چرا که کشور ها به دنبال سیاست های پولی بودند که بر پایه سیستم مبادله ثابت در سیستم استاندارد طلا نباشد. اهمیت سیستم جایگزین برای سیستم استاندارد طلا باعث شد تا در سال ۱۹۴۴ در شهر برتون وودز قرارداد جدیدی شکل بگیرد. ایجاد سیستم جدید باعث شکل گیری نرخ های مبادلاتی ثابت شد و آمریکا ارزش دلار بر اساس اونس طلا را ۳۵ دلار تعیین کرد. به دلیل مشکلات ذخایر خزانه داری آمریکا در سال ۱۹۷۰ سرانجام در سال ۱۹۷۱ این سیستم هم پایان یافت و این زمان شکل گیری و آغاز فارکس بود.

تبادلات این بازار بر خلاف بازارهای مالی سنتی که در مکان خاصی و قوانین سازمان یافته انجام می شود بازار فارکس در مکان و محل مشخصی متمرکز نیست و در حقیقت معاملات بین طرف های معامله از طریق اینترنت یا شبکه بین بانکی انجام می شود. تبادلات ارزی نوعی بازار اصطلاحا فرابورس یا Over the Counter است.

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat در مجله تخصصی همه چی شو.

علت تبادل پولی در بازار تبادل ارز:

پس از توافق برتون وودز (Bretton Woods) در سال ۱۹۷۱ که نظام ارز شناور آزاد شد، ارزش ارز کشورهای مختلف تغییر کرد. بنابراین نیاز به خدمات مبادله ی ارز خارجی به وجود آمد. ساده ترین راه جهت داد و ستد در سراسر دنیا تبدیل یک ارز به ارز دیگر است که حجمی از این تبادل ها به منظور خرید و فروش کالا یا خدمات، هزینه های سفر به کشور های مختلف، سرمایه گذاری افراد یا شرکت ها در کشورهای دیگر و یا به منظور تبادل کالا و خدمات بین کشورها یا شرکت های کشورهای مختلف صورت می گیرد. البته بیشترین میزان و حجم تبادل جهت کسب سود از تفاضل قیمت خرید و فروش است.

ربات ها می توانند بهترین دستیار ما در بازار های مالی باشند پس در انتخاب ربات هوشمند دقت کنید و به مدت 1 تا 3 ماه در اکانت رایگان متاتریدر خود استفاده کنید و بعد در حساب واقعی تمام حق استفاده از ربات به عهده ی خودتان می باشد.

خرید ربات تریدر فارکس Bancomat در مجله تخصصی همه چی شو.

جایگاه تبلیغاتی

نظرات بسته شده است.