باینری آپشن(قست اول)

2,239
4.9/5 - (7 امتیاز)

آموزش باینری آپشن قسمت اول در مجله تخصصی همه چی شو.

آموزش باینری آپشن قسمت اول صفر تا صد:

زیر مجموعه ی بازار  فارکس و مستقیم با بروکر طرف هستید و معاملات شما تاثیری در بازار ندارد.

باینری آپشن یک روش ساده و قابل فهم برای تجارت آنلاین است. دلیل سادگی آن مشخص بودن مقدار سود و ضرر قبل از انجام معامله است.کلمه باینری (یعنی صفر و یک) اینجا به معنی این است که معامله گران پس از پایان زمان معامله ، یا موفق به گرفتن سرمایه خود به همراه سودِ از پیش تعیین شده می شوند یا هیچ چیز باز نمی گردد.کلمه آپشن ( به معنی اختیار) : به صورت سنتی، یک قرارداد آپشن به صاحب آن این اختیار را می دهد که کالای با ارزشی را با قیمتی که از پیش تعیین شده و برای یک دوره مشخص بفروشد یا بخرد. توجه کنید که صاحب کالا متعهد و ملزم به خرید یا فروش در قیمت از پیش تعیین شده نمی باشد، او فقط این اختیار را دارد که این معامله را در صورت تمایل انجام دهد. به همین دلیل است که اینگونه قراردادها را آپشن (اختیار) می نامند.

آموزش باینری آپشن قسمت اول در مجله تخصصی همه چی شو.

باینری آپشن یا گزینه های دودویی چگونه کار می کند؟

موفقیت در باینری آپشن بر مبنای دو گزینه‌ی بله یا خیر است. به این معنا که شما حاضر به پیش بینی سود این شرکت در این زمان هستید یا خیر؛ چرا که زمان و تاریخ انقضا در باینری آپشن بسیار حائز اهمیت است. اگر درست پیش بینی کنید که در این زمان این شرکت به این سود می‌رسد شما علاوه بر مبلغ گذاشته شده سود تعیین شده را دریافت می‌کنید؛ اما اگر اشتباه پیش بینی کنید شما نه تنها سودی از این نوع معامله نبرده اید؛ بلکه کل مبلغ گذاشته شده برای سرمایه گذاری را هم از دست می‌دهید.

آموزش باینری آپشن قسمت اول در مجله تخصصی همه چی شو.

خلاصه انجام معامله باینری آپشن:

در کل تجارت در بازار باینری آپشن را به 5 مرحله می توان خلاصه کرد:

  1. انتخاب بروکر
  2. پس از انتخاب بروکر ، با پر کردن فرم ثبت نام ، یک حساب در آن بروکر باز کنید و مبلغی در حساب تان واریز کنید. در بسیاری از کارگزاران ، حداقل مبلغ سرمایه گزاری حدود 10$ تا 250$ است.
  3. یک سهم ، کالا یا جفت ارز برای ترید انتخاب کنید. محبوب ترین آنها در معاملات فارکس و باینری آشن EUR/USD است.
  4. مبلغ سرمایه گذاری تان را برای هر ترید مشخص کنید. جهت قیمت آن کالا یا جفت ارز را پیش بینی کنید. اگر بالا می رود CALL (بالا) و اگر پایین می رود PUT (پایین) را انتخاب کنید. مقدار سود برای هر ترید بسته به بروکر و نوع معامله از 65% تا 100% خواهد بود.
  5. زمانی که زمان معامله به پایان رسید مثلا بعد از 60 ثانیه ، اگر درست پیش بینی کرده باشید ، این معامله را برده اید. برای مثال با سرمایه گذاری 10$ و 90% سود این معامله ، شما 9 دلار در چند دقیقه درآمد داشته اید.

خب در قسمت اول شما یاد گرفتید که اصلا باینری آپشن چیه و کاربردش واسه چیه در مرحله بعد با بروکرهای باینری آپشن آشنا میشیم و نحوه ثبت نام در این بروکر را آموزش میدهیم شما فقط کافیه مطالب را قدم به قدم اجرا کنید.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.