دومین گام کسب درآمد دلاری

5,069
4.2/5 - (25 امتیاز)

دومین گام کسب درآمد دلاری در مجله تخصصی همه چی شو.

دومین گام کسب درآمد دلاری:

به دومین گام کسب درآمد دلاری که مهمترین گام کسب درآمد می باشد را برای شما آماده کردیم در این می پردازیم به روش پرداخت از طریق پی پال (در فارسی پی پل خوانده می شود ) که مهمترین بحث کسب درآمد می باشد.

برای کسب درآمد دلاری از طریق سایت های پرداختی که عموما از طریق دو روش انجام می شود روش اول پرداخت بصورت ارز های دیجیتال که بیشتر برای سایت های ماینینگ سایت های شبرآبی(سایت های که کاربر با انجام دادن کارهای مختلف ارز دیجیتال بدست می آورد) و سایت های بروکری و صرافی ها کاربرد دارد روش دوم پرداخت ارزی و دلاری از طریق ویزا کارت، مستر کارت و پی پال که برای فروشگاه های اینترنتی دراپ شیپینگ و سایت های فریلنسری و بیشتر سایت های کسب درآمد که بزرگترین و بیشترین تراکنش های دنیای اینترنت با پی پال می باشد و همچنین دوره هایی که ما قرار خواهیم داد بیشترشون از روش پی پال پرداختی های خود را انجام می دهند

در ادامه مقاله از صفر تا صد پی پال می پردازیم:

پِی‌پَل (به انگلیسی: PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پل پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است. پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد.

معرفی انواع حساب پی پال:

به طور کلی پی پال دارای 3 نوع حساب است :

  • پی پال پرسونال
  • پی پال پریمیر
  • پی پال بیزینسی

چه کسانی باید از حساب پرسونال پی پال استفاده کنند؟

حساب پرسونال پی پال برای افرادی مناسب است که تنها قصد خرید و انتقال پول دارند. برای استفاده از خدمات پشتیبانی حساب پی پال پرسونال می توانید از ارسال ایمیل و یا سایت این کمپانی استفاده کنید. با این وجود برخی از شماره های پشتیبانی نیز وجود دارند که می توانید با آنها تماس بگیرید. البته احتمالا زمان زیادی را باید منتظر برقراری ارتباط باشید که برای شما هزینه زیادی دارد.

چه کسانی باید از حساب بیزینسی پی پال استفاده کنند؟

پی پال به کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در اینترنت را دارند، توصیه می کند که از این نوع حساب برای انجام امور مالی و روشی برای پرداخت در سایتشان استفاده کنند. بنابراین اگر نیاز به انجام پرداخت های گسترده با مقادیر زیاد را دارید، باید این نوع حساب را افتتاح نمایید.

چه کسانی باید از حساب پریمیر پی پال استفاده کنند؟

اگر افراد می خواهند خرید اینترنتی انجام دهند، اما می خواهند قادر به دریافت ارزهای مختلف نیز باشند، باید از این نوع حساب استفاده کنند. به عنوان مثال افرادی که به عنوان فریلنسر، کارفرما و … کار می کنند، استفاده از این نوع حساب، پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

امکان استفاده با وجود تحریم ها وجود دارد.

مطابق تحریم پی پال، هر گونه استفاده کاربران ایرانی از پی پال ممنوع است و در نتیجه دسترسی به تمامی صفحات موجود در وب سایت پی پل با IP ایران مسدود است. همچنین بر طبق این تحریم، در صورتی که پی پال در مورد ایرانی بودن یک کاربر ظنین شود، حق دارد تا اکانت پی پال او را Block نماید و موجودی حساب کاربری مورد نظر را هم مسدود کند.

اعتبارسنجی حساب های پی پال:

برای ایجاد انواع حساب PayPal نیازی به ارائه اطلاعات زیادی ندارید؛ فقط نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما نیاز است. البته باید یک روش پرداخت (حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت بدهی) برای ارسال پول مشخص کنید و اگر می‌خواهید موجودی حساب پی پال خود را برداشت کنید، باید حساب بانکی خود را به حساب پی پال خود متصل کنید.(که تازه دردسر ها شروع می شود)

نکته ی مهم:

دوستان ساخت و حساب پب پال با یک شماره و آدرس فیک میتوانید میتوانید حساب باز کنید ولی در موقع برداشت تازه متوجه می شوید که باید کارت بانکی بین المللی خود را به حساب متصل کنیم و وقتی برداشت بزنیم احراز هویت را انحام نداده باشیم حساب لیمیت می شود به همین سادگی.

وریفای کردن اکانت پی پال:

خب پس ما برای کسب و کارمان باید چیکار کنیم؟

روش اول:

شما می توانید با ساخت اکانت پرسونال و قرار دادن شماره مجازی و آدرس فیک پی پال خود را بسازید فقط باید دقت کنید وقتی یا آدرس ایپی که پی پال را ساختید با همان آدرس باید وارد شوید از فیلتر شکن استفاده نکنید با vps وارد شوید و اینکه محدودیت هایی دارد اکانت پرسونال هفته ای 800 دلار بیشتر نمیشه برداشت کرد اگر بیشتر برداشت بزنید حساب لیمیت می شود و از طرف پی پال باید مدارک بفرستید تا تایید کنند از قبض گاز و برق گرفته تا پاسبورت محل سکونت و وقتی به مبلغ برداشت رسیدید با استقاده از درگاه ها و سایت های واسط موجودی پی پال خود را میفرستید و سایت های واسط بعد از انتقال کارمزد به حساب ریالی خودتان میفرستند.

روش دوم:

اگر آشنایی مطمئن در خارج از کشور دارید میتوانید با مدارکشون واستون پی پال را بسازند و مبلغ آنرا واستون از طریق سایت های واسط براتون بریزن به حساب داخل ایران که این راه مطمئن ترین راه می باشد اگر میخواهید اصولی کار کنید و پی پالتون همیشه در دسترس باشه از این روش استفاده کنید بعد از ساخت اکانت پی پال و وریفای کردنش توسط مدارک آشنایان خودتان فقط شما به یک سرور مجازی که پی پال را ثبت نام کردید بگیرید و وارد حساب خودتان شوید و همیشه در دسترس خواهد بود.

روش سوم:

سایت های واسط زیادی هستند که برای شما اکانت پی پال را می سازند شما با یک سرچ در گوگل می توانید براحتی با پرداخت هزینه ای این کار را انجام دهید و بعد از کسب درآمد دوباره همان سایت ها میتوانند موجودی پی پال شما را به حسابتان در ایران بفرستند ما هیچ سایت را معرفی نمیکنیم خودتان باید تصمیم بگیرید که از چه روشی استفاده کنید.

وقتی این دو تا گام کسب درآمد دلاری را انجام دادیم راحت می توانیم به کسب درآمد دلاری بپردازیم ما در این سایت بصورت جدی و کاملا عملی برای شما کسب درآمد دلاری را شرح می دهیم پس ما را دنبال کنید.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.