آکادمی همه چی شو

82
4/5 - (1 امتیاز)

آکادمی همه چی شو در مجله تخصصی همه چی شو.

آکادمی همه چی شو:

در آکادمی همه چی شو ما مطالب مفید و جذاب را برای شما دوستان عزیز آماده میکنیم و فقط شما با دنبال کردن مجله کارآفرینی ما میتوانید این مطالب را به صورت رایگان و قدم قدم دنبال کنید تا بتوانید کسب درآمد دلاری و اتوماتیک از دنیای اینترنت را داشته باشید اگه دوست دارید درآمد دلاری و مستمر داشته باشید آکادمی همه چی شو را دنبال کنید به امید روزی که هر کسی براحتی بتواند در ایران از روش های نامحدود و زیاد دنیای اینترنت بتواند برای خودش یک درآمد دلاری خیلی خوبی داشته باشد و در عوضش به ریال یا تومان خرج کند.

دسته های آکادمی همه چی شو:

1. فارکس شو
2. یوتیوب شو
3. ارز شو
4. موفق شو

در ادامه دسته های مختلف حوزه کسب درآمد دلاری اتوماتیک و مستمر از خوشناسی تا روانشناسی موفقیت را در آکادمی اضافه می کنیم.

1_فارکس شو:

کلیک کنید

آموزش صفر تا صد نحوه انجام ثبت نام تا خرید و فروش در این بازار بزرگ را بهتون آموزش میدیم.

قسمت فروشگاهی فارکس شو:

1. ربات های فارکس
2. سیستم های معاملاتی فارکس

در ادامه می پردازیم به قسمت های بالا.

ربات فارکس:

این سیستم ها بسیار سریع­ تر و دقیق ­تر از انسان ها هستند و می­ توانند امور تکراری را بدون ملال خاطر، بار ها و بار ها انجام دهند. کنترل ریسک های سنتی که با قضاوت انسانی صورت می گیرد در مورد این سیستم ها مطرح نیست، هر چند که اکنون راه­ حل هایی برای آن اندیشیده شده است.در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۵ درصد از سهام بورس آمریکا در صرافی ها، با استفاده از این سیستم خودکار انجام می شد و این رقم به سرعت در حال فزونی است.

برای ادامه مقاله کلیک کنید.

سیستم های معاملاتی:

سیستم معاملاتی را میتوان مجموعه ای از قوانین یک معامله گر در نظر گرفت , که با هدف افزایش دقت , تثبیت و تسریع کسب در آمد از بازارهای مالی جهانی طراحی میشود.

استراتژی معاملاتی یا سیستم معاملاتی چیست؟

سیستم معاملاتی و یا به عبارتی استراتژی معاملاتی به سیستمی گفته می‌شود که طبق آن، مجموعه‌ای از قوانین، بایدونبایدها، بر روی معامله و ترید معامله‌گران نظارت دارد. یک سیستم معاملاتی می‌تواند بازارهایی که معامله‌گر در آن ترید می‌کند و همچنین مدیریت ریسک در معامله و قوانین مربوط به معامله را مشخص و رصد کند. در واقع استراتژی معاملاتی، به معامله‌گر این امکان را می‌دهد تا معاملات خود را هدفمند و بانظم انجام دهد تا در ترید خود موفق باشد. در یک سیستم معاملاتی اصول اولیه و ساختار معامله تعریف می‌شود و طبق آن ترید صورت می‌گیرد.

برای ادامه مقاله کلیک کنید.

2_یوتیوب شو:

کلیک کنید

قبل از اینکه با بی‌حوصلگی اسکرول کنید، همین اول به شما بگویم که برای کسب درآمد دلاری لازم است بدانیم که یوتیوب اساساً چیست.احتمالاً به نظرتان مسخره‌ می‌رسد و حتی زیر لب زمزمه می‌کنید: «آخه کسی هم هست ندونه یوتیوب چیه؟»یوتیوب (به انگلیسی: YouTube) یک پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو است. یوتیوب دومین وبگاه پرطرفدار جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

آموزش یوتیوب و ایده های یوتیوب:

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب برای کسانی که در داخل ایران هستند و به همراه ایده های کاربردی و توب.

قسمت فروشگاهی یوتیوب شو:

1. آموزش یوتیوب
2. ایده های یوتیوب

در ادامه می پردازیم به قسمت های بالا.

3_ارز شو:

کلیک کنید

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به همراه معرفی سبد های سرمایه گذاری.

صرافی ارز دیجیتال:

صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) بستری است که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. صرافی می‌تواند یک سایت باشد یا یک اپلیکیشن موبایل که روی تلفن همراه نصب می‌شود یا هر دو.با ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید در قبال پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر، ارز دیجیتال خریداری کنید یا ارز دیجیتال خود را در قبال پول ملی (مانند ریال) یا یک ارز دیجیتال دیگر به فروش برسانید.

مانند هر چیز دیگری، طبقه‌بندی صرافی‌های ارز دیجیتال هم نسبی است و با توجه به ویژگی‌های هر صرافی می‌توان آنها را در دسته بندی های مختلفی قرار داد اما از دیدگاه کلی به دو نوع

صرافی متمرکز

صرافی غیرمتمرکز

برای ادامه مقاله کلیک کنید.

4_موفق شو:

کلیک کنید

موفقیت کسب و کار ها شامل روانشناسی بازار خودشناسی و همینطور بمب انگیزشی همه چی شو را در این بخش برای شما دوستان عزیز آماده کردیم فقط کافیه ما را دنبال کنید تا خود را بسازید و بتوانید همیشه موفق و سلامت باشید.

قسمت فروشگاهی موفق شو:

1. انگیزشی
2. روانشناسی
3. موفقیت

آکادمی همه چی شو در مجله تخصصی همه چی شو.

پارس وب سرور
جایگاه تبلیغاتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.